Monday, July 30, 2007

ၾကယ္စင္ခ်စ္သူ

ကၽြန္ေတာ့္မွာ စိ္တ္ကူးဆန္းဆန္းနဲ႔ ခ်စ္သူေလးတစ္ေယာက္ရွိတယ္..။

သူက ညရဲ႕ေကာင္းကင္မွာ လမင္းႀကီးမရွိရင္ေနပါေစ.. ၾကယ္စင္ေတြ ျပည့္ေနတာပဲ ႀကိဳက္တယ္တဲ့...။

ဒီစကားေလးက ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ေတာ္ေတာ္ေလး အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈရွိတယ္....။
ဘာျဖစ္လို႔လဲဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ညရဲ႕ ေကာင္းကင္မွာ လမင္းႀကီးရွိေနမွ ႀကိဳက္တာေလ....။
ညရဲ႕ေကာင္းကင္မွာ လမင္းႀကီးမွ မရွိရင္ တစ္ခုခုလုိေနသလို ခံစားရတယ္...။ စိတ္ထဲမွာလဲ မၾကည္လင္သလုိခံစားရတယ္။

အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္သူေလးက ၾကယ္စင္ခတဲ့ ညရဲ႕ေကာင္းကင္ဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း ၾကယ္စင္ညကုိ ခ်စ္တတ္လာခဲ့တယ္...။

ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္သူေလးက တစ္ေယာက္တစ္နယ္ဆီ ေနၾကရတာ...။ ေတြ႕ဖုိ႔ကလည္း မလြယ္ဘူးေလ...။ ဒီေတာ့ တမ္းတလို႔ လြမ္းရတဲ့ညေတြကုိ ေကာင္းကင္ကုိ ေငးေမာရင္း တီးတုိးစကားဆုိရတာေလ..။

အရင္ကဆုိ...ညေတြမွာ လမသာရင္...ရင္ထဲမေကာင္းဘူး။
ဒါေပမယ့္...ေကာင္းကင္ႀကီးမွာ လမင္းႀကီးမရွိလဲ ၾကယ္စင္ေလးေတြက အျမဲရွိေနတာပဲေလ။
ေကာင္းကင္ႀကီးမွာ ၾကယ္စင္ေလးေတြ အျမဲရွိေနသလုိ...ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ၾကယ္စင္ခ်စ္သူေလးကုိ အျမဲတမ္း ခ်စ္သြားမွာပါ....။

No comments:

"Step Up 2 The Streets" ဒီကားေလးလည္း ၾကည့္ေကာင္းမွာ...

ဟုိးဟုိး....ဗြီဒီယုိေလးေတြ တင္းလို႔ရပီ....ဒီကားေတြ ၾကည့္ခ်င္ေနတာ..