Friday, March 14, 2008

ေမြးေန႔ေတာင္ေရာက္ပါေတာ့မွာပါလား






ေၾသာ္....
ဘာလိုလိုနဲ႔ ေမြးေန႔ေတာင္ေရာက္ေတာ့မွာပါလား....
မနက္ျဖန္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ေမြးေန႔....
အသက္ေတြ တစ္ႏွစ္ႀကီးေတာ့မွာပါလား...
မႏွစ္ကေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေပ်ာ္ျဖစ္တယ္..
ဒီႏွစ္ေတာ့ စင္ကာပူကုိ ေရာက္ေနတယ္ေလ..
အလုပ္ကလည္း မရေသးေတာ့ ပုိက္ဆံလည္း သိပ္မသံုးရဲေသးဘူး...
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ေကာင္မေလးက တစ္လထဲေမြးတာ...
သူကေတာ့ ငယ္တာေပါ့ဗ်ာ...
ကၽြန္ေတာ္က မတ္လ (၁၅) ရက္ ... ၁၉၈၁ ခုႏွစ္
ဆုိေတာ့ (၂၇) ႏွစ္ေပါ့ေနာ္...
သူက မတ္လ (၁၈) ရက္...၁၉၈၅ခုႏွစ္
ဆုိေတာ့..(၂၃)ႏွစ္ေပါ့...
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ေမြးေန႔မွာ ကၽြန္ေတာ္ဆီကုိလာလည္သူတုိင္းကို
အင္း...ဘာေကၽြးရမလဲ...
ဘာစားခ်င္ၾကမလဲမသိဘူးေနာ္....
အစားအေသာက္က အဓိကမဟုတ္ဘူးမွတ္လား...
ဟဲဟဲ...
ေမြးေန႔ဆုေတာင္းေလးေတြ ေတာင္းေပးၾကေနာ္...
အလုပ္ရေအာင္ေရာေပါ့...
ေက်းဇူးေသလုေအာင္တင္ပါတယ္ဗ်ာ....
ဆီပံုေလးမွာ ၀င္ေရးသြားၾကေနာ္...

No comments:

"Step Up 2 The Streets" ဒီကားေလးလည္း ၾကည့္ေကာင္းမွာ...

ဟုိးဟုိး....ဗြီဒီယုိေလးေတြ တင္းလို႔ရပီ....ဒီကားေတြ ၾကည့္ခ်င္ေနတာ..